top of page

CONTACT

IMG_8028.JPG

Informatie

 

Heeft u een vraag? Dan kunt u deze stellen via de knop "Stel een vraag" rechtsonder. Uw vraag zal dan op de eerstvolgende werkdag beantwoord worden.

Openingsuren 

dinsdag:
12:00 - 15:00, 18:00 - 00:30

woensdag:
12:00 - 15:00, 18:00 - 00:30

donderdag:
12:00 - 15:00, 18:00 - 00:30

vrijdag:
12:00 - 15:00, 18:00 - 00:30

zaterdag
18:00 - 00:30

Aankomstuur Lunch: 12:00 - 13:45

Aankomstuur Diner: 18:00- 21:15 

We sluiten de lunch af om 15:00,

het diner om uiterlijk 00:30.

  • Tot wanneer kan ik reserveren?
    U kunt maximaal 4 maand op voorhand reserveren. Bijvoorbeeld, op 01 juni kunt u een tafel reserveren tot uiterlijk 30 september.
  • Hoe wordt mijn tafel toegewezen bij het maken van een reservering?
    Uw tafel wordt automatisch toegewezen op basis van de interne beschikbaarheid en het tijdstip waarop u de reservering plaatste. We hanteren een eerlijk en transparant systeem, en wijken liever niet af van dit toewijzingsproces.
  • Hoe kan ik een reservering maken voor een groep van 10 personen of meer?
    Voor groepsreserveringen vanaf 10 personen verzoeken wij u het formulier rechts onderaan in te vullen onder "stel een vraag". Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij u voorzien van de benodigde informatie met betrekking tot het menu. Houd er rekening mee dat er een tafel beschikbaar is voor maximaal 12 personen. Voor grotere groepen tot 50 personen heeft Bistro MaReine de capaciteit, maar deze zullen worden verdeeld over meerdere tafels en zones.
  • Ik kan niet meer reserveren voor een bepaalde dag. Wat kan ik doen?
    Indien u geen beschikbaarheid meer ziet op het door u gewenste tijdstip, kan dit betekenen dat er geen plaats meer beschikbaar is. Wij raden u aan om telefonisch contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we samen kijken of er op dat tijdstip nog beschikbare plaatsen zijn of dat er alternatieve tijdstippen beschikbaar zijn die aan uw wensen voldoen.
  • Klopt het dat jullie met last-minute tafels werken?
    Ja, dat klopt! Wij benutten onze capaciteit niet volledig, zodat er op drukke momenten toch nog last-minute tafels beschikbaar kunnen komen. Houd onze website regelmatig in de gaten om te zien of er op het laatste moment nog tafels beschikbaar zijn. Dit biedt de mogelijkheid om op het laatste moment te reserveren en toch van onze diensten te genieten.
  • Ik kan mijn bevestigingsmail niet vinden. Wat moet ik doen?
    Als je de bevestigingsmail niet kunt vinden, raden we je aan om eerst je spamfolder te controleren. Je kunt ook inloggen op je Resengo-account om je reservering te bekijken. Als je de e-mail met het reserveringsnummer niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Zonder reserveringsnummer is de reservering helaas niet geldig en kunnen we niet garanderen dat er een tafel voor je beschikbaar is.
Algemen vragen
bottom of page